Στις 12 Νοεμβρίου 2012, η ​​Coca-Cola «καταδύθηκε» με αποφασιστικότητα στα αχαρτογράφητα νερά της δημοσιογραφίας, επανασχεδίασε και μετασχημάτισε την επίσημη ιστοσελίδα της, σε ένα δυναμικό ψηφιακό περιοδικό και αυτοδιαχειριζόμενο μέσο ενημέρωσης. Το Journey μοιράζονται περισσότερες από 6 γεωγραφικές περιοχές, με περίπου 62 διαφορετικές γλώσσες.

Σήμερα, με χαρά ξεκινάμε αυτή τη συναρπαστική διαδρομή και στην Ελλάδα.

Εμπνευσμένο από κορυφαία διαδικτυακά μέσα και ενσωματώνοντας τη δυναμική των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και τις τεχνικές της αφήγησης, το περιεχόμενο του Coca-Cola Journey προσφέρει στους αναγνώστες συναρπαστικές ιστορίες που αφορούν στην εταιρεία και στις μάρκες μας, στο ποιοι είμαστε, στο τι κάνουμε και στο γιατί το κάνουμε.  

Αφορούν όμως ταυτόχρονα στην κοινωνία, μέσα στην οποία η Coca-Cola δραστηριοποιείται, στις ιστορίες των ανθρώπων της, των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεται, των ανθρώπων που βλέπουν τον κόσμο διαφορετικά, που προσπαθούν να τον κάνουν καλύτερο. Εν τέλει, όλων εσάς.

Μέσα από μια ψηφιακή εμπειρία σχεδιασμένη, ώστε να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει, να καλέσει σε δράση και συμμετοχή, μοιραζόμαστε όλα αυτά τα νέα πρώτης γραμμής και ελπίζουμε ότι και εσείς θα μοιράζεστε μαζί μας τα δικά σας.

Αποδεχθήκαμε την πρόκληση να εστιάσουμε στο ψηφιακό περιεχόμενο. Είναι για εμάς ένα στοίχημα.

Ανέκαθεν πιστεύαμε – και ακόμα πιστεύουμε  – πως η αυθεντική ενημέρωση είναι αυτή που μόνο μετράει, στο τέλος της ημέρας.  Καλή, λοιπόν, πρωτογενής ενημέρωση, σε συνδυασμό με καλοσχεδιασμένα γραφικά είναι η συνταγή ενός παγκόσμιου ψηφιακού περιοδικού, με έντονο τοπικό χαρακτήρα που αναπτύσσεται σε πραγματικό χρόνο και θα μπορούσε να εξελίξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τους αναγνώστες, τους πελάτες, τους συνεργάτες μας,  με καθένα για τον οποίο η Coca Cola σημαίνει κάτι ή ακόμα και με εκείνους που ασκούν κριτική στη δράση μας.

Και για να εμβαθύνουμε περισσότερο, εκτός από την παρουσίαση των θεμάτων που αποτελούν την ύλη του περιοδικού και του συναρπαστικού φωτογραφικού υλικού, βίντεο και ήχου, στο Coca-Cola Journey προστέθηκαν εντυπωσιακά διαγράμματα και υλικό που παράγεται από τους ίδιους τους χρήστες (user generated content).

Aν και η ιστοσελίδα μας συνεχίζει να φιλοξενεί εταιρικό υλικό, όπως δελτία τύπου, εταιρικούς απολογισμούς, ευκαιρίες καριέρας και βιογραφικά στελεχών, ο σχεδιασμός και η εστίαση στην σύνταξη του περιεχομένου, την κάνουν να μοιάζει περισσότερο με διαδικτυακό περιοδικό, παρά εταιρική ιστοσελίδα.    

Το Coca-Cola Journey παρουσιάζει τα νέα της Coca-Cola, τα πιο επίκαιρα και μερικές φορές ακόμη και αδημοσίευτα. Εδώ θα βρείτε επίσης, μερικές από τις πιο  ενδιαφέρουσες διαφημιστικές μας καμπάνιες, τις χορηγίες μας, το κοινωνικό μας αποτύπωμα. 

Με κύριο άξονα την κουλτούρα και την παράδοση της Coca-Cola, ο άνθρωπος, το περιβάλλον στο οποίο ζει και η φιλοσοφία με την οποία έχει επιλέξει να ζει τη ζωή του, αποτελούν τη ραχοκοκαλιά αυτής της έκδοσης.

Θέματα όπως η βιωσιμότητα, η καινοτομία, ο πολιτισμός, οι νέοι και ο αθλητισμός είναι αναπόσπαστα κομμάτια του Journey.

Γιορτάζουμε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας.

Eισπράτουμε και μοιραζόμαστε την αξία κάθε στιγμής.

Δανειζόμαστε τα καλύτερα σημεία της ποπ κουλτούρας, κάθε τι νέου που προκύπτει σε πραγματικό χρόνο και το μετατρέπουμε σε ένα ταξίδι στον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, η οικογένεια του Coca-Cola Journey μεγάλωσε και αποτελείται από περισσότερες από 55 ιστοσελίδες. Αυτές οι, ανά τόπο ή ανά περιφέρεια, ιστοσελίδες ακολουθούν την αισθητική και την εικόνα της κεντρικής ιστοσελίδας της Coca-Cola,  αλλά δημοσιεύονται στην τοπική γλώσσα και η επιμέλειά τους γίνεται από από τις τοπικές ομάδες επικοινωνίας της Coca-Cola, για να προσαρμόζονται στο τοπικό αναγνωστικό κοινό.

Τα κατα τόπους Coca-Cola Journey ενσωματώνουν υλικό από τον παγκόσμιο ιστότοπο μας, από τις επιμέρους διεθνείς εκδόσεις και τα αντίστοιχα σε αυτά blogs αλλά και από τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

«Η επιτυχία δεν είναι προορισμός, αλλά ένα ταξίδι»

Το Journey (Ταξίδι) ήταν αρχικά ένα τριμηνιαίο περιοδικό που κυκλοφορούσε εσωτερικά στην εταιρεία και στις θυγατρικές της, από το 1987 έως το 1997. Το όνομά του είναι εμπνευσμένο από την έκφραση «Η επιτυχία δεν είναι προορισμός, αλλά ένα ταξίδι». Όπως έγραψε στο πρώτο τεύχος ο τότε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Roberto Goizueta, «Ο σκοπός του περιοδικού είναι να καταγράψει το ταξίδι το οποίο εμείς και η μεγάλη εταιρεία για την οποία εργαζόμαστε, έχουμε ξεκινήσει.»
Τα ανθρωποκεντρικά θέματα του περιοδικού, οι επαγγελματικές φωτογραφίες, η λαμπερή και υψηλής πιστότητας παραγωγή είχαν θερμή υποδοχή και θετικό αντίκτυπο στους συνεργάτες μας σε όλο τον κόσμο, στην προ διαδικτύου εποχή.  
Όταν ήρθε η ώρα να λανσάρουμε εκ νέου τον εταιρικό μας ιστότοπο, η ομάδα της Coca-Cola, που είχε την ευθύνη των μέσων ψηφιακής επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης,  αποφάσισε να επαναφέρει το όνομα, ως μια μοντέρνα έκδοση της αρχικής ιδέας.

Έτσι, προέκυψε το Coca-Cola Journey.

Καλωσήρθες λοιπόν στον κόσμο, όπως τον βλέπει η Coca-Cola.

Καλωσήρθες στον κόσμο της Coca-Cola και στο Coca-Cola Journey.

Σε περιμένουμε να μοιραστούμε μαζί αυτό το συναρπαστικό ταξίδι!