«Η Coca-Cola έχει ήδη ξεκινήσει το 2018, μία δυναμική πορεία, χάρη στη διευρυμένη και πελατοκεντρική γκάμα προϊόντων της και την κινητήριο δύναμή της «μία κουλτούρα ανάπτυξης με έμφαση στα αποτελέσματα», δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Coca-Cola κ.James Quincey, κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παρέθεσε σε οικονομικούς αναλυτές.

Παρακάτω θα βρείτε τα βασικά σημεία της συνέντευξης του James Quincey, για τα εταιρικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2018:

Q1 2018 Earnings GIF

Κεφαλαιοποιήσαμε τις ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν το 2017.

Η διεθνής οικονομία βελτιώθηκε και ώθησε σε ανάπτυξη την αγορά των μη αλκοολούχων ποτών.

Αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές επιτάχυναν τους ρυθμούς τους, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ο όγκος πωλήσεων της Coca-Cola, σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξήθηκε κατά 3% και τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5%.  Τα έσοδα και ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκαν σε όλες τις κατηγορίες, αφού η εταιρεία συνέχισε να εστιάζει στη συνολική γκάμα των ποτών της. «Σε όλες τις αγορές μας και κυρίως στις αναπτυσσόμενες αγορές, οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες επιλογές και περιμένουν προϊόντα που να μπορούν να ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες, διάθεση και στιγμές.» είπε ο James Quincey.

Q1 2018 Earnings GIF

Η Diet Coke επέστρεψε στην ανάπτυξη.

Η Η Coca-Cola Zero σημείωσε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης.

H ανανεωμένη εμφάνιση της Diet Coke δείχνει από νωρίς επιτυχημένη. Οι προσπάθειες επικαιροποίησης της Diet Coke, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επόμενης γενιάς  των φίλων της στη Βόρεια Αμερική, με καινούρια γεύση, καινούρια συσκευασία και καινούρια πολιτική marketing, έδειξαν, από νωρίς, ότι πιάνουν τόπο. Το προϊόν σημείωσε το πρώτο τρίμηνο ανάπτυξης, στη ναυαρχίδα των αγορών μας, τη Βόρειο Αμερική,  ανάπτυξη που είχε να σημειωθεί από το τέταρτο τρίμηνο του 2010. «Αν και αναγνωρίζουμε ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς, μας δίνει θάρρος  η αρχική, θετική ανταπόκριση του κόσμου. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος που η ομάδα πήρε τολμηρές αποφάσεις, προκειμένου να αλλάξει την πορεία των αποτελεσμάτων», τόνισε ο James Quincey

Η Coca-Cola Zero Sugar διανύει επίσης μία πολύ καλή περίοδο. To προϊόν που  αντικατέστησε την  Coke Zero, στην Αμειρκή, τον Αύγουστο του 2017, συνέχισε τη διψήφια πορεία ανάπτυξης, σε όγκο πωλήσεων και έσοδα, σε παγκόσμιο επίπεδο, για το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Q1 2018 Earnings GIF

Με ναυαρχίδα το trademark Coca-Cola που αναπτύχθηκε, σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά 4%, ο συνολικός όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3%.

«Όσο αναπτύσσουμε την προϊοντική  μας γκάμα, τα θεμέλιά μας παραμένουν σταθερά. Το trademark Coca-Cola σημείωσε 4%  συνολική, παγκόσμια αύξηση όγκου πωλήσεων, χάρη στη βελτίωση των αποτελεσμάτων των πωλήσεων μας, στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές και χάρη στην αξιοποίηση των σημαντικών ευκαιριών που παρουσιάστηκαν στις αγορές των αναψυκτικών με λίγες ή καθόλου θερμίδες.» είπε ο James Quincey.

Q1 2018 Earnings GIF

To FUSETEA παρουσιάστηκε σε 37 χώρες σε όλη την Ευρώπη.

Στις Η.Π.Α. το TOPO CHICO αύξησε τη διανομή του, κατά 25%, σε μίνι μάρκετ και καταστήματα της γειτονιάς.

H Coca-Cola διπλασίασε την αξία του FUSETEA, το πρώτο τρίμηνο. Το προϊόν, το οποίο πωλούνταν σε περίπου 50 χώρες, μέχρι το τέλος του 2017, παρουσιάστηκε, τον Ιανουάριο σε 37 χώρες, σε όλη την Ευρώπη, ταυτόχρονα σε μία ημέρα. «Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς μπορούμε, με γρήγορους ρυθμούς, να «ανεβάζουμε και να αλλάζουμε» αναγνωρισμένα  και επιτυχημένα προϊόντα και να τα αναβαθμίζουμε ταχύτατα.» σημειώνει ο  James Quincey.

Q1 2018 Earnings GIF

Αξιοποιήσαμε τη στρατηγική «ανεβάζουμε, αλλάζουμε και αναβαθμίζουμε» προϊόντα μας σε όλον τον κόσμο.

Το Topo Chico είναι διαθέσιμο σε περισσότερα σημεία πώλησης, από ποτέ.

Η Coca-Cola απέκτησε τα δικαιώματα  εκμετάλλευσης, για τις Η.Π.Α. του υψηλής ποιότητας μεταλλικού νερού, από το Μεξικό, στο τέλος του 2017, με στόχο να αξιοποιήσει τη μονάδα της «Νέων και Αναδυόμενων Προϊόντων»(Venturing & Emerging Brands), για να ενισχύσει το προϊοντικό της αποτύπωμα. «Μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου-του πρώτου ουσιαστικά τριμήνου, κατά το οποίο είχαμε πλήρη ιδιοκτησία-αυξήσαμε την κάλυψή μας και τα σημεία διανομής μας, μέσα στο εξαιρετικής σημασίας δίκτυο λιανικής των μίνι μάρκετ και των καταστημάτων της γειτονιάς, κατά 25%, ενώ η συνολική αξία της Μάρκας, στις Η.Π.Α, αυξήθηκε περισσότερο από 30%.», υπογράμμισε ο James Quincey.

Η κουλτούρα της αφοσίωσης στην καινοτομία, είναι αυτή που κάνει δυνατά αυτά τα αποτελέσματα.  «Η αλλαγή στην κουλτούρα μας-δηλαδή η απόφαση να κινούμαστε ταχύτερα, να ρισκάρουμε περισσότερο και να προσεγγίζουμε την ανάπτυξη με πειθαρχία- είναι το μεγαλύτερο κίνητρο στην απόδοσή μας.» συμπλήρωσε ο James Quincey και τόνισε το πόσο γρήγορα η εταιρεία ανανέωσε τα γραφικά του FUZETEA, σε λιγότερο από οκτώ εβδομάδες, από την παρουσίαση του προϊόντος, σε όλη τη Δυτική Ευρώπη. «Στο τέλος της ημέρας, η ταχύτητα και η ετοιμότητα είναι οι κύριοι παράγοντες της επιτυχίας, σε ένα περιβάλλον, με ραγδαίες μεταβολές στο προφίλ και τις ανάγκες των καταναλωτών.» προσέθεσε.

Q1 2018 Earnings GIF

Το σύστημα εμφιάλωσής μας συνεχίζει να εξελίσσεται.

Οι εμφιαλωτές μας αγκαλιάζουν το όραμα της εταιρείας για «μία συνολική γκάμα αναψυκτικών».  «Οι συνεργάτες μας στην εμφιάλωση,  είναι έτοιμοι και δραστήριοι. Επενδύουν σε νέες δυνατότητες και υποδομές, βελτιώνουν τις συνθήκες υλοποίησής, είναι προσηλωμένοι στον στόχο της δημιουργίας μίας ευρείας και συνολικής γκάμας αναψυκτικών για τους πελάτες μαςτόνισε ο James Quincey.

Καινοτομίες στο ψηφιακό marketing και στη συσκευασία, ανταποκρίνονται στη λογική νεαρότερων πελατών μας.

Ο James Quincey αναφέρθηκε σε δύο πρόσφατες, επιτυχημένες ιστορίες στην Κίνα.  Μία καμπάνια που υλοποιήθηκε την Κινέζικη πρωτοχρονιά και παρουσίαζε μία εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented-reality), μέσα από το smartphone  ενός πελάτη, σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη εταιρεία оn line και mobile πληρωμών της χώρας, είχε τεράστια επιτυχία στους millennials.

Η Coca-Cola επίσης, συνεργάστηκε με τον κορυφαίο πάροχο internet της χώρας, για να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, με την οποία οι πελάτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για διάφορες πόλεις, σε όλη την Κίνα, απλώς σκανάροντας, με τα κινητά τους τηλέφωνα, τις ετικέτες, με τοπική γραμματοσειρά, που βρίσκονται πάνω στις νέες αλουμινένιες συσκευασίες, που κυκλοφόρησαν σε περιορισμένο αριθμό.

«Αυτή η πρωτοβουλία αύξησης των εσόδων, αποδείχθηκε πολύ επιτυχημένη για την προσέλκυση της νέας γενιάς Κινέζων πελατών. Ο συνδυασμός των δύο προγραμμάτων είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία περίπου ενός δισεκατομμυρίου impressions και υποστήριξε σημαντικά την πολύ καλή απόδοση της εικόνας της μάρκας Coca-Cola στην Κίνα, στην οποία ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε, κατά περίπου 20% το τρίμηνο», είπε ο James Quincey.

Οι προοπτικές της εταιρείας παραμένουν ισχυρές. «Το τρίμηνο αυτό καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία συμπαγή οικονομική βάση στην απόδοσή μας. Αυτό μεταφράζεται σε ισχυρή, συγκρίσιμη αύξηση των κερδών, ανά μετοχή. Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο, ώστε να επιτύχουμε τον ετήσιο στόχο αύξησης 8-10% των κερδών ανά μετοχή» κατέληξε ο James Quincey.