Πάντα, βλέπω γύρω μου πεταλουδίτσες, όταν παρουσιάζω ένα καινούριο τραγούδι», μάς λέει ο Jason Derulo, από το προσωπικό του στούντιο, όπου τον βρήκαμε να ηχογραφεί.

«Αλλά αυτή τη φορά είναι διαφορετικά.Αισθάνομαι ότι είναι ακριβώς η κατάλληλη στιγμή, γι’αυτόν το δίσκο» συνεχίζει.

Ο πολλές φορές πλατινένιος, ποπ σταρ, αναφέρεται στο τραγούδι «Colors»(«Χρώματα») που έγραψε και ηχογράφησε, για την παγκόσμια καμπάνια της Coca-Cola, με αφορμή το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου FIFA 2018.(2018 FIFA World Cup campaign).

Πρόκειται για έναν ύμνο που ξεσηκώνει και βγήκε στην κυκλοφορία ως single, στις 9 Μαρτίου, από την Warner Bros. Records και τον οποίο η Coca-Cola προωθεί με  την έναρξη του πρωταθλήματος.

Η Coca-Cola συνεργάστηκε με τον Derulo, για να δημιουργήσει ένα τραγούδι που, από τη μία αποτυπώνει τις αξίες της για αισιοδοξία και ενωσμάτωση, καθώς και τον ρόλο της να φέρνει ανθρώπους κοντά,  και από την άλλη γιορτάζει τον ενθουσιασμό και τον παλμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIFA.

«Θέλαμε να συνεργαστούμε με έναν, πραγματικά παγκόσμιου βεληνεκούς, καλλιτέχνη, για να φτιάξουμε ένα soundtrack που να αντανακλά όλα όσα η μάρκα Coca-Cola αντιπροσωπεύει», είπε ο Brad Ross, Διευθυντής Μarketing Παγκοσμίου Ποδοσφαίρου στην Coca-Cola. «και ο Jason το βρήκε ακριβώς! Υπάρχει ένα βαθύ μήνυμα, σε αυτό το τραγούδι. Είναι μία πρόσκληση να γιορτάσουμε όλοι μαζί αυτά που ο καθένας ανιπροσωπεύει, ανεξάρτητα από πού προέρχεται. Είναι ένα ισχυρό, παγκόσμιο μήνυμα που ειλικρινά δίνει ζωή στην καμπάνια μας.» σημείωσε ο Ross.

Jason Derulo

Ο ύμνος είναι μία έκκληση σε οπαδούς του ποδοσφαίρου και όχι μόνο, σε όλον τον κόσμο, να αγκαλιάσουν «τα χρώματά» τους, ιδέα η οποία υπερβαίνει τις σημαίες των χωρών και τα εμβήματα των ομάδων τους.

Ο Derulo είδε την πρόσκληση της Coca-Cola, σαν μία ευκαιρία να φέρει με τη μουσική του διαφορετικές κουλτούρες κοντά. «Για την ακρίβεια, το τραγούδι γράφτηκε από μόνο του. Το «Colors» αφορά σε πρωταθλητές, αλλά επίσης στον κόσμο όλο, όπως τον αντιλαμβάνεται και όπως προσπαθεί ο καθένας να ζήσει σε αυτόν», μας είπε.

«Ηχητικά, το «Colors» είναι μια μουσική μίξη από διάφορα είδη και κουλτούρες. Όταν θέλεις να φτιάξεις έναν ύμνο, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, θέλεις να δημιουργήσεις κάτι που να εμπνέει λαούς σε όλον τον κόσμο και να μπορεί να το απολαύσει ο καθένας. Το τραγούδι περιλαμβάνει νησιώτικο ρυθμό αλλά και αφρικανικά ακούσματα. Έχει επίσης επιρροές από τη Λατινική Αμερική, με την προσθήκη της κιθάρας. Ανέμειξα όλα αυτά, με την ατμόσφαιρα ενός γηπέδου, ώστε ο καθένας να μπορεί να ταυτιστεί με τη μουσική μου» πρόσθεσε.

Ο Derulo σνεργάζεται με διαφορετικούς καλλιτέχνες, απ’ όλον τον κόσμο, από την Ελβετία, μέχρι τη Σαουδική Αραβία, για να συνθέσει, με τη βοήθειά τους, τοπικές διασκευές του τραγουδιού, οι οποίες θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες.

Η συνεργασία με τον Derulo αποτελεί το πιο πρόσφατο κεφάλαιο στην παγκόσμια εκστρατεία του τμήματος marketing της Coca-Cola, για το 2018 FIFA World Cup. Έχουν προηγηθεί, η συνεργασία με τον πρώτο, στην ιστορία της, εικονικό πρεσβευτή, Alex Hunter, για το παιχνίδι EA FIFA 18 και η έναρξη του 2018 FIFA World Cup Trophy Tour, από την Coca-Cola.

Ο Ross ελπίζει ότι το τραγούδι και η διεθνής απήχηση του Derulo θα «ανοίξουν» την καμπάνια της μάρκας, σε ένα ευρύ κοινό, το οποίο μπορεί να μην αποτελείται μόνο από φανατικούς του ποδοσφαίρου.

Η μουσική αποτέλεσε σημαντικό μέρος της εμπλοκής της Coca-Cola και στα δύο τελευταία Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ποδοσφαίρου της FIFA, μέσω της συνεργασίας με τον K’Naan, το 2010 και τον David Correy, το 2014.