Yπευθυνότητα απέναντι στους μικρούς μας φίλους

Eδώ και 133 χρόνια η Τhe Coca-Cola Company, συνεπής με την ιστορία και την παράδοσή της, προχωρά στη νέα εποχή της, με θεμέλια τις αξίες και την ευθύνη της απέναντι στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται. Αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα. Είμαστε μία παγκόσμια οικογένεια από ανθρώπους που εργάζονται μαζί για να μπορεί να έχει καθένας και η κάθε μια από εσάς, σε κάθε στάδιο της ζωής, σε κάθε στιγμή της ημέρας, μία ευρεία γκάμα επιλογών για το αναψυκτικό που χρειάζεται.

Εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα, εμπιστεύεστε τα προϊόντα μας, είμαστε μέρος της καθημερινότητάς σας, βρισκόμαστε μαζί σας στο οικογενειακό τραπέζι, στην παρέα, στη δουλειά, στις κοινωνικές σας εκδηλώσεις, στα πάρτυ των παιδιών σας.

Η Coca-Cola  τιμά την εμπιστοσύνη σας, σέβεται και υποστηρίζει τον ρόλο σας ως γονέα ή αναδόχου που έχει την ευθύνη να φροντίζει τα παιδιά του και να τους προσφέρει το καλύτερο.

Αναγνωρίζουμε επίσης ότι ως ενημερωμένοι γονείς είστε καλύτερα εξοπλισμένοι/ες για να κάνετε τις σωστές διατροφικές επιλογές για τα παιδιά σας. Πιστεύουμε ότι δίνοντάς σας εύκολη πρόσβαση στις διατροφικές πληροφορίες, τόσο στις ετικέτες των προϊόντων μας όσο και στην εταιρική μας ιστοσελίδα, αλλά και με τις συστάσεις μας για τις ενδεδειγμένες ποσότητες που πρέπει να καταναλώνονται, σας προσφέρουμε τα απαραίτητα εργαλεία για να πάρετε τις σωστές αποφάσεις.

Αν δεν τις έχετε υπόψη σας, εδώ μπορείτε να έχετε όλες τις διατροφικές πληροφορίες που χρειάζεστε για όλη τη γκάμα των προϊόντων μας.

Με τη δική σας πολύτιμη καθοδήγηση από νωρίς στα παιδιά σας να κάνουν τις κατάλληλες επιλογές για ό, τι καταναλώνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας τους, έχουν περισσότερες πιθανότητες να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις για τον εαυτό τους στο μέλλον.

Η Coca-Cola είναι αυστηρά προσηλωμένη στο να προσφέρει ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα, να τα διακινεί στην αγορά με υπευθυνότητα, αλλά και να παράσχει στους καταναλωτές αξιόπιστες πληροφορίες που μπορούν να εμπιστευτούν. Η δέσμευσή μας αυτή να εμπορευόμαστε τα προϊόντα μας με υπεύθυνο τρόπο, μας ακολουθεί σε όλα τα σημεία του κόσμου που έχουμε δραστηριότητα, σε όλα τα μέσα διαφήμισης και προώθησης που χρησιμοποιούμε, για όλα τα προϊόντα μας.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις σχετικές δεσμεύσεις μας στην αναλυτική πολιτική μας υπεύθυνου μάρκετινγκ που καλύπτει όλα τα προϊόντα μας και θα βρείτε εδώ.  (Responsible Marketing Policy)

Καθόλου διαφημίσεις σε παιδιά κάτω των 12 ετών!

Στο πλαίσιο αυτό, οι διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες των προϊόντων μας δεν απευθύνονται σε καμία περίπτωση κατευθείαν σε παιδιά κάτω των 12 ετών ούτε θα διαφημίσουμε ή θα τοποθετήσουμε προϊόντα μας σε μέσα που απευθύνονται άμεσα σε παιδιά κάτω των 12 ετών, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοπτικών εκπομπών, των έντυπων και ψηφιακών μέσων, των ιστότοπων, των κοινωνικών δικτύων, των κινηματογραφικών ταινιών, καθώς και του SMS/email μάρκετινγκ. Ως μέσα ενημέρωσης που στοχεύουν άμεσα τα παιδιά κάτω των 12 ετών, ορίζουμε εκείνα τα μέσα στα οποία το 35% ή περισσότερο του κοινού τους αποτελείται από παιδιά κάτω των 12.

Αναγνωρίζουμε το γεγονός ότι τα παιδιά μπορούν επίσης να παρακολουθούν και άλλα προγράμματα με την οικογένειά τους και χειριζόμαστε με ιδιαίτερη ευαισθησία και αυτήν την περίπτωση, προσπαθώντας να διασφαλίσουμε ότι οι διαφημίσεις μας είναι οι κατάλληλες για ένα γενικό κοινό. Επιπλέον, το συνολικό πρόγραμμα επικοινωνίας και μάρκετινγκ που σχεδιάζουμε με τους συνεργάτες μας δεν απευθύνεται άμεσα σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

Η πολιτική μάρκετινγκ και επικοινωνίας μας σε όλον τον κόσμο είναι απολύτως συνεπής με τις οδηγίες του Κώδικα Διαφήμισης και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Επιμελητηρίου Εμπορίου International Chamber of Commerce Marketing & Advertising Code, καθώς και του Πλαισίου για το Υπεύθυνο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών. (Framework for Responsible Food and Beverage Marketing Communication).  

Σαν επιχείρηση με παγκόσμια δραστηριότητα, σεβόμαστε την εκπαιδευτική ιερότητα του σχολικού περιβάλλοντος και πιστεύουμε ότι οι σχολικές αίθουσες πρέπει να αφιερώνονται αποκλειστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία των παιδιών μας, «ελεύθερες» από οποιαδήποτε εμπορική διαφήμιση.

Δεν θα εμπορευόμαστε και δεν διαφημίζουμε προϊόντα μας σε σχολεία.

Δεν θα προσφέρουμε τα προϊόντα μας προς πώληση στα κυλικεία των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκτός και αν μας το ζητήσουν οι ίδιοι οι γονείς, οι ανάδοχοι, οι δάσκαλοι και διευθυντές των δημοτικών σχολείων, για την κάλυψη αναγκών ενυδάτωσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα ανταποκριθούμε στα σχετικά αιτήματα με όλη τη γκάμα των προϊόντων μας, τα νερά, τους χυμούς και τα υπόλοιπα αναψυκτικά μας, σε όλες τις εκδοχές τους, με ή με χαμηλές θερμίδες ή και καθόλου θερμίδες.

Παράλληλα, το σύστημα της Coca-Cola υποστηρίζει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά στις τοπικές κοινωνίες, σε όλον τον κόσμο, ενώ στις περιπτώσεις που έχουμε συνεισφέρει στην κατασκευή ή ανακατασκευή ενός σχολείου, το όνομα της εταιρείας μας θα αναφέρεται απλώς ως χορηγός και όχι για διαφημιστικούς λόγους.

Αυστηρή Παρακολούθηση και Αξιολόγηση

Στην υπεύθυνη πολιτική μάρκετινγκ που ακολουθούμε έχουμε εκπαιδεύσει και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες μας, οι οποίοι, με τη σειρά τους, έχουν αυστηρές οδηγίες και μία πλήρη εργαλειοθήκη ταυτόχρονης εφαρμογής της στα μέσα ενημέρωσης και στα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε σε όλο τον κόσμο.

Η παρακολούθηση και η αξιολόγηση αυτής της διαδικασίας αποτελεί επίσης ένα σημαντικό τομέα στον οποίο δίνουμε μεγάλη προσοχή.

Σήμερα, χρησιμοποιούμε για αυτόν τον σκοπό  την τακτική ανάλυση που πραγματοποίησε η Accenture για λογαριασμό της Διεθνούς Ένωσης Τροφίμων και Ποτών International Food & Beverage Alliance (IFBA), η οποία μετρά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών συμμορφώνονται με την Υπεύθυνη Πολιτική Μάρκετινγκ της IFBA, η οποία μπορεί να συγκριθεί με την Υπεύθυνη Πολιτική Μάρκετινγκ της The Coca-Cola Company.

Αναγνωρίζουμε ότι η δουλειά της Accenture δεν απευθύνεται σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, και ότι έχουμε να κάνουμε περισσότερα  σε ορισμένες χώρες. Γι’ αυτό, εκτός από την υποστήριξη της Global Responsible Marketing Policy της IFBA, συμμετέχουμε εθελοντικά σε εθνικά και περιφερειακά δίκτυα που δεσμεύουν την εφαρμογή της πολιτικής μας υπεύθυνου μάρκετινγκ, σε σχεδόν 50 χώρες. Η συμμετοχή μας σε αυτές τις ενώσεις μετατρέπει αυτόματα την  παγκόσμια δέσμευσή μας σε τοπική και περιλαμβάνει παρακολούθηση και αξιολόγηση σε τοπικό επίπεδο.

Στην Ευρώπη συμμετέχουμε εθελοντικά στην εθελοντική πρωτοβουλία EU Pledge.

Τέτοια είναι η συμμετοχή μας στην πρωτοβουλία EU Pledge, μία εθελοντική ένωση των 21 μεγαλύτερων εταιρειών τροφίμων και ποτών στον κόσμο, που εκπροσωπούν το 85% περίπου των παγκόσμιων διαφημιστικών εξόδων για τρόφιμα και ποτά. Ο κοινός στόχος της είναι η δέσμευση όλων μας να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζουμε τα προϊόντα μας στα παιδιά κάτω των 12 ετών, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και να μη σχεδιάζουμε/εφαρμόζουμε προγράμματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η δέσμευση αυτή αφορά στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα και ψηφιακά μέσα, τον κινηματογράφο, το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα, τις εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα, τα διαδραστικά παιχνίδια και την υπαίθρια διαφήμιση.

Ταυτόχρονα, ένας σημαντικός, κοινός στόχος της πρωτοβουλίας είναι να περιορίσει την επιρροή στα παιδιά των προϊόντων με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, ζάχαρη και λιπαρά.

Μέσω της πρωτοβουλίας αυτής, στην οποία η Coca-Cola είναι ιδρυτικό μέλος, υπάρχει η δέσμευση να μη διαφημίζεται κανένα προϊόν σε παιδιά κάτω των 12 ετών, εκτός και αν πληρούν τα κοινά διατροφικά κριτήρια, όπως αυτά ορίζονται από τους ειδικούς επιστήμονες, τις ΜΚΟ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Εντούτοις, η Coca-Cola έχει επιλέξει να συνταχθεί με εκείνες τις εταιρείες τροφίμων και ποτών που επιλέγουν να μη διαφημίζουν καθόλου τα προϊόντα τους σε παιδιά κάτω των 12 ετών. Είναι ενδεικτικό ότι οι  δείκτες συμμόρφωσής μας στην ΕU Pledge, το 2017 ήταν 96,2% στην τηλεόραση, 100% στα κοινωνικά δίκτυα και 100% στις εταιρικές μας ιστοσελίδες, γεγονός που αποδεικνύει την ευαισθησία και την αφοσίωσή μας στον σκοπό αυτό.

Το 2018, η ΕU Pledge ενισχύθηκε περαιτέρω ώστε να αυξήσει το βαθμό διαφάνειας και λογοδοσίας των εταιρειών τροφίμων και ποτών, εισάγοντας έναν μηχανισμό ελέγχου, μέσω του οποίου η κοινωνία των πολιτών, οι οργανώσεις και οι ίδιοι οι καταναλωτές να μπορούν να αμφισβητούν τη συμμόρφωση εταιρειών στην κοινή δέσμευση.

Εμείς όμως, προχωρούμε ακόμη πιο μακριά και κάνουμε πολύ περισσότερα πράγματα απ’ όσα μας δεσμεύει η συμμετοχή μας στην ΕU Pledge, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε στην Υπεύθυνη Πολιτική Μαρκετινγκ της Coca-Cola.

 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Για να υποβάλλετε ένα σχετικό παράπονο, κάντε κλικ εδώ.