ΠΩΣ Η COCA-COLA ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

02/07/2019


Η αύξηση της ανεργίας έχει αυξήσει δραματικά τις παγκόσμιες ανισότητες. Πολλοί άνθρωποι παλεύουν να τα καταφέρουν στη σημερινή πραγματικότητα. Υπολογίζεται ότι περίπου 620 εκατομμύρια νέοι και νέες δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και στην πρακτική άσκηση ή αγωνίζονται σε δουλειές στις οποίες υποαμείβονται, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον τους στα χέρια τους. Να αναπτύξουμε την αυτοπεποίθηση και τις δεξιότητές τους. Πώς;

Αν τους δώσουμε πόρους και καθοδήγηση. Αν τους ανοίξουμε τον δρόμο σε περισσότερες ευκαιρίες.

Η ενίσχυση της νέας γενιάς είναι άλλωστε από τα κύρια σημεία της παγκόσμιας εκστρατείας μας #NeverSetlle, που παρουσιάσαμε πρόσφατα.

Έχουμε εμπιστοσύνη στους νέους και στις νέες της Ελλάδας, πιστεύουμε στο ταλέντο και τη δημιουργικότητά τους!

Με την ίδια υπευθυνότητα θέλουμε να αντιμετωπίσουμε και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι και στην Ελλάδα. Και είναι πολλά!

Αν και η ανεργία μειώνεται στην Ελλάδα, στις νέες ηλικιακές ομάδες παραμένει υψηλή, με τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στις ομάδες 15- 24 ετών (39,5%) και 25- 34 ετών (24,2%).

Είναι ενδεικτικό, ότι τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, οι συνθήκες έχουν στρέψει στη μετανάστευση περισσότερα από 500.000 από τα καλύτερα μυαλά της χώρας μας, εκ των οποίων οι περισσότεροι προέρχονται από αυτές τις γενιές.

Αυτό δεν είναι το μέλλον που θέλουμε για τους νέους και τις νέες της Ελλάδας!

Η Coca-Cola θέλει να συμβάλλει στην αναστροφή αυτού του κλίματος και να δώσει ευκαιρίες να μείνουν και να εργαστούν στη χώρα τους.

Πιστεύουμε πολύ στις επόμενες γενιές, στα νέα ταλέντα και τις δυνατότητές τους, στη δύναμή τους να διαμορφώσουν ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.

Εργαζόμαστε γι’ αυτό προς δύο κατευθύνσεις:

Η μία είναι η δημιουργία ευκαιριών μέσα στο ίδιο το σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα, μία δέσμευση που αποδεικνύεται από την ηλικιακή σύνθεση των δικών μας ανθρώπων.

Το  40% των εργαζομένων μας ανήκουν στη νέα γενιά. Είναι τα νέα κύτταρα που μεταμορφώνουν και ανανεώνουν το DNA της μάρκας εδώ και χρόνια.

Η άλλη είναι  ότι επενδύουμε σημαντικά στην ανάπτυξή τους.

Μέσα από τα στοχευμένα προγράμματά μας, προσφέρουμε mentoring, εκπαίδευση, πρακτική άσκηση και networking, στηρίζοντας εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο να απελευθερώσουν τον καλύτερο εαυτό τους, να αναδείξουν τις προσωπικές και επαγγελματικές δυνατότητές τους και με αυτόν τον τρόπο να δημιουργήσουν το μέλλον που έχουν ονειρευτεί.

Προγράμματα  «Youth Empowered» και «Regeneration»

Mε τα  προγράμματα «Youth Empowered» και «Regeneration», δύο ακόμη κομβικά προγράμματα για εμάς, θέλουμε να βοηθήσουμε, σε συνεργασία με την Coca-Cola 3E,  1 εκατομμύριο νέους και νέες, μέχρι το 2025, να έχουν πρόσβαση σε προγράμματα πρακτικής άσκησης και mentoring.

Τα προγράμματα αυτά αποδεικνύουν την αφοσίωσή μας να κάνουμε αυτό που είναι καλό και σωστό για τους νέους και να τους στηρίξουμε τόσο απέναντι σε κοινωνικά ζητήματα όσο και σε θέματα απασχολησιμότητας. Ήδη στο πρόγραμμα «Youth Empowered» στην Ελλάδα έχουν συμμετάσχει εκατοντάδες νέοι άνθρωποι σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.

Η δουλειά που έχουμε κάνει είναι σημαντική, αλλά δεν έχουμε ακόμη ολοκληρώσει το έργο μας. #NEVERSETTLE

*Еurostat, Μάρτιος 2019