Πολιτική Υπεύθυνου Μάρκετινγκ

Η The Cola-Cola Company αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Ευρωπαϊκής Δέσμευσης - EU Pledge, μίας εθελοντικής πρωτοβουλίας από εταιρείες ηγέτες του κλάδου τροφίμων και ποτών, η οποία αφορά στην αλλαγή των διαφημίσεων για τρόφιμα και ποτά σε παιδιά κάτω των 12 ετών, στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η πρωτοβουλία EU Pledge ενώνει 21 εταιρείες του κλάδου, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 85% της δαπάνης του μάρκετινγκ για τα τρόφιμα στην Ευρώπη, με κοινό σκοπό τη μείωση των επιπτώσεων στα παιδιά μέσω των διαφημίσεων προϊόντων που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, ζάχαρη και λίπος.

Τα ποσοστά συμμόρφωσης της Coca-Cola με την δέσμευση της ΕΕ το 2017,στην τηλεόραση, έφτασαν το 96.2%, ενώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ιστοσελίδες της εταιρείας επιτεύχθηκε το 100%.

Το 2018, ενισχύθηκε περαιτέρω η δέσμευση της ΕΕ για την αύξηση της διαφάνειας, μέσω ενός μηχανισμού, από τον οποίον το ευρύ κοινό και οι οργανισμοί μπορούν να αμφισβητήσουν τη συμμόρφωση των επικοινωνιών μάρκετινγκ με βάση αυτή τη δέσμευση από την ΕΕ.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ

Εάν θέλετε να προχωρήσετε σε καταγγελία πατήστε εδώ