Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής και της μεταστροφής μας σε μία εταιρεία που προσφέρει μία πλήρη γκάμα αναψυκτικών και άλλων δροσιστικών ποτών (total beverage company), εμπλουτίζουμε τη γκάμα των προϊόντων μας και επεκτεινόμαστε σε άλλες κατηγορίες, πέραν των αναψυκτικών, έχοντας, ως αφετηρία, το λανσάρισμα του FUZETEA  που επαναπροσδιορίζει την κατηγορία του παγωμένου τσαγιού.

Πρόκειται για μία στρατηγική που ανταποκρίνεται σε αυτά που οι ίδιοι πελάτες ζητούν και επιδιώκει να τους προσφέρει περισσότερες επιλογές, που θα τους συνοδεύουν, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους.

Έτσι, στην αρχή του 2018, παρουσιάσαμε, στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση, παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια, στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.

Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA πραγματοποιήθηκε στο «Giardino Verde», ένα πραγματικό, τροπικό θερμοκήπιο, στη Ζυρίχη της Ελβετίας, σε μια βραδιά με μοναδική ατμόσφαιρα, όπου ο πρεσβευτής του FUZETEA και tea master, Jens de Gruyter, παρουσίασε την επιστήμη της γεύσης και της γαστρονομίας και αποτύπωσε τη διαδικασία παραγωγής του τσαγιού στα διαφορετικά στάδιά του.

Η Coca-Cola, με τη διάθεση του FUZETEA, προσφέρει μία διαφορετική γευστική εμπειρία στους Ευρωπαίους πελάτες, καθώς το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται, με λίγες θερμίδες, στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

 «Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ότι αφορά τους Millennials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι, για εμάς, ξεχωριστό, καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση που θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της Coca-Cola, σε περισσότερος από 190 καλεσμένους.

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA, σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

Πατήστε εδώ και γεμίστε δροσιά!

https://www.facebook.com/FuzeTeaGR/videos/2065800857025676/