Καθώς η δημοφιλία της Coca-Cola μεγάλωνε, οι προσπάθειες να τη μιμηθούν και να κεφαλαιοποιήσουν μέρος της επιτυχίας της αυξάνονταν επίσης.

Η μίμηση και η αντιγραφή μπορεί μερικές φορές να είναι η πιο ειλικρινής μορφή κολακείας, αλλά η Coca-Cola Company  δεν ήταν ιδιαιτέρως ευχαριστημένη και ξεκίνησε να παίρνει μέτρα για να προστατέψει το προϊόν και τη μάρκα. Ένα από τα πρώτα μέτρα ήταν εκτενής διαφημιστική καμπάνια η οποία επικεντρωνόταν στην αυθεντικότητα της Coca-Cola και καλούσε τους καταναλωτές να απαιτούν  μόνο την αυθεντική και να μη δέχονται τα υποκατάστατά της.   

Η εταιρεία επίσης ήθελε να δημιουργήσει ένα χαρακτηριστικό σχήμα μπουκαλιού, για να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες αγόραζαν την πραγματική Coca-Cola. Η εταιρεία Root Glass, από το Terre Haute της Ιndiana, κέρδισε τον διαγωνισμό σχεδίου και κλήθηκε να βρει τον τρόπο να σχεδιάσει ένα μπουκάλι που κάποιος μπορούσε να αναγνωρίσει ακόμη και στο σκοτάδι. Έτσι, το 1916, ξεκίνησαν να παράγουν το διάσημο, καλλίγραμμο μπουκάλι (Contour Bottle), το οποίο παραμένει το σήμα κατατεθέν της Coca-Cola μέχρι σήμερα.

Η εταιρεία της Coca-Cola αναπτύχθηκε ραγδαία και σε λίγο καιρό είχε ήδη επεκταθεί στον Καναδά, τον Παναμά, την Κούβα, το Πουέρτο Ρίκο, τη Γαλλία, καθώς και σε άλλες χώρες και περιοχές των Η.Π.Α. Το 1900, υπήρχαν δύο εμφιαλωτές Coca-Cola. Μέχρι το 1920, ήταν περίπου 1000.

Μείνε και εξερεύνησε