J001290_Sous_plat_A3_Minoan_2803.ai

Το περασμένο καλοκαίρι, η Coca-Cola Hellas και η Coca-Cola 3Ε παρουσίασαν ένα αναμνηστικό και συλλεκτικό μπουκάλι, προς τιμή  του νησιού της Κρήτης και της πλούσιας ιστορίας του. Η Coca-Cola χρησιμοποιεί τη δύναμη του σήματός της, του πιο αναγνωρισμένου σήματος στον κόσμο, για να διαφημίσει σε όλο τον κόσμο την Κρήτη.

Την έμπνευση για τον σχεδιασμό του μπουκαλιού έδωσε ο μινωικός πολιτισμός και η κρητική μυθολογία και συγκεκριμένα οι τοιχογραφίες του Παλατιού της Κνωσού (Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO), ο περίφημος μύθος του Μινώταυρου και το αρχαίο τελετουργικό άθλημα των Ταυροκαθαψίων, κατά το οποίο  ο αθλητής εκτελούσε άλματα πάνω από έναν ταύρο.

«Εμπνευστήκαμε από τις κρητικές αξίες, την παράδοση και την ιστορία», δήλωσε η Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. «Με την απεικόνισή τους στο πρώτο συλλεκτικό μπουκάλι της Coca-Cola, στην Ελλάδα, θέλουμε να προωθήσουμε την Κρήτη, ως διεθνή τουριστικό προορισμό, να προσφέρουμε στους επισκέπτες την ευκαιρία να πάρουν μαζί τους, σαν αναμνηστικό, ένα μοναδικό κομμάτι μοντέρνας τέχνης και να γιορτάσουν ταυτόχρονα μαζί μας την επέτειο των 10  χρόνων παραγωγής των προϊόντων μας, εδώ στην Κρήτη».

Οι φίλοι μας μπόρεσαν να βρουν το μπουκάλι σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης, καθώς και στο κινητό Pop-Up κατάστημα της Coca-Cola, το οποίο προσέφερε παγωμένα αναψυκτικά Coca-Cola και διέθετε προς πώληση συλλεκτικά αντικείμενα και αναμνηστικά, σε μια περιοδεία που διήρκησε δύο εβδομάδες. Επιπλέον, με μια καλοκαιρινή προωθητική ενέργεια, που απευθυνόταν σε φίλους της Coca Cola, από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, θελήσαμε να προσελκύσουμε επισκέπτες στην Κρήτη και δώσαμε σε 50 τυχερούς νικητές, από 10 διαφορετικές χώρες την ευκαιρία να απολαύσουν μια αξέχαστη εμπειρία διακοπών στο ιστορικό ελληνικό νησί.

Η Coca-Cola Hellas και η Coca-Cola 3E, ταυτόχρονα, υποστήριξαν προγράμματα νεανικής απασχόλησης και επιχειρηματικότητας στο νησί της Κρήτης,  με αντικείμενο τον τουρισμό. Πρόσφατα, η Coca-Cola, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση MeXOXO, υποστήριξε το πρόγραμμα Counting Stars στο Ηράκλειο της Κρήτης, μέσα από το οποίο ενθάρρυνε 100 νέους ανθρώπους να ακολουθήσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες ή να αναπτύξουν την υφιστάμενη οικογενειακή τους επιχείρηση.

Το περσινό φθινόπωρο επίσης, κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Youth Empowered», ενός πρότυπου κοινωνικού προγράμματος της Coca-Cola 3Ε για την ενίσχυση της απασχόλησης και τη στήριξη των ανέργων νέων στην Ελλάδα, 100 άτομα, ηλικίας μεταξύ 18 και 30 ετών, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης επαγγελματικών δεξιοτήτων, να πάρουν χρήσιμες συμβουλές για την προσωπική τους εξέλιξη και να διευρύνουν το δίκτυό τους.