Η σχέση της Coca-Cola με τους Ολυμπιακούς Αγώνες ξενικά από τον προηγούμενο αιώνα και συγκεκριμένα το 1928. Σήμερα, 90 χρόνια μετά, συνεχίζουμε περήφανα τη συνεργασία αυτή, μέχρι το 2020, ως Παγκόσμιοι Συνεργάτες.(Worldwide Partner)

Ας ρίξουμε όμως μία σύντομη ματιά στην ιστορική εξέλιξη αυτής της συνεργασίας…

Άμστερνταμ 1928: Η αρχή.

Το πλοίο φτάνει στην πρωτεύουσα της Ολλανδίας, μεταφέροντας την Ολυμπιακή Ομάδα των Η.Π.Α. και 1000 κιβώτια Coca-Cola. Τα μπουκάλια πωλούνται σε μικρά κιόσκια γύρω από το Ολυμπιακό Στάδιο.

i-coca-cola-einai-o-palaioteros-synexis-xorigos-twn-olympiakwn-agwnwn-london-1948.jpg

Λονδίνο 1948: Η αναγέννηση μετά τον πόλεμο.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν πραγματοποιούνταν, κατά τη διάρκεια του Β’  Παγκόσμιο Πολέμου. Άρχισαν ξανά το 1948, αλλά λόγω των μεγάλων καταστροφών που ο πόλεμος προκάλεσε, η εμφιάλωση και η διανομή, σε τοπικό επίπεδο, ήταν πολύ δύσκολη. Αναγκαστήκαμε να μεταφέρουμε εξοπλισμό από τη Γλασκώβη και το Μπέλφαστ, για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στη μεγάλη ζήτηση και να ξεδιψάσουμε αθλητές και θεατές.

i-coca-cola-einai-o-palaioteros-synexis-xorigos-twn-olympiakwn-agwnwn-melbourne-1956.jpg

Μελβούρνη 1956: Κοπιάστε!

Πριν τους αγώνες, υλοποιούμε μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία, σε έντυπα μέσα, μέσα από την οποία, δίνουμε την ευκαιρία σε πολλούς φίλους μας να κερδίσουν ένα ταξίδι, για να παρακολουθήσουν τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες του νοτίου ημισφαιρίου.

Κατά τη διάρκεια των αγώνων, μοιράσαμε περισσότερα από 100,00 καπέλα και πουλήσαμε παγωμένες Coca-Cola, σε περισσότερα από 400 σημεία πώλησης, χαρίζοντας λίγες στιγμές δροσιάς, σε θεατές και αθλητές που ήρθαν αντιμέτωποι με τον καυτό ήλιο της Αυστραλίας.

i-coca-cola-einai-o-palaioteros-synexis-xorigos-twn-olympiakwn-agwnwn-tokyo-1964.jpg

Τόκυο1964: Δεν χαθήκαμε στη μετάφραση.

Αυτή τη φορά, για να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να προσανατολίζονται σε αυτή τη λαμπρή πόλη, τοποθετούμε πινακίδες σήμανσης, μοιράζουμε χάρτες και πληροφορίες για τα αξιοθέατα της πόλης, καθώς και έναν απολύτως απαραίτητο μικρό οδηγό, με χρήσιμες ιαπωνικές φράσεις στα αγγλικά. Αυτές οι ενέργειες αποδείχτηκαν τόσο δημοφιλείς, με αποτέλεσμα οι ιδέες αυτές να αναπαραχθούν και σε επόμενους αγώνες.

Λος Άντζελες 1984: Διαδίδοντας το Ολυμπιακό πνεύμα.

Σχεδιάζουμε μία σειρά προγραμμάτων, με στόχο να μυήσουμε στο πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων, μη προνομιούχες ομάδες νέων ανθρώπων, από κάθε πολιτεία των Η.Π.Α. Μερικές από αυτές ήταν ο παναμερικανικός διαγωνισμός ποδοσφαίρου νέων, εκπαιδευτικά προγράμματα, το πρόγραμμα «Olympic Youth Jamborees» και άλλα.

Κάλγκαρι 1988: Μία παγκόσμια χορωδία.

Δημιουργούμε την παγκόσμια χορωδία της Coca-Cola, από  43 νέους που προέρχονται από 23 χώρες και οι οποίοι επιλέχθηκαν μέσα από διαγωνισμούς της Coca-Cola. Η χορωδία ερμηνεύει και το τραγούδι-σήμα κατατεθέν των αγώνων «Can you feel it?», στην τελετή έναρξης και λήξης των αγώνων.

i-coca-cola-einai-o-palaioteros-synexis-xorigos-twn-olympiakwn-agwnwn-barcelona-92.jpg

Μπαρτσελόνα 1992: Ένα λαμπερό φως.

Για πρώτη φορά συμμετέχουμε στην Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία. Το διεθνές μας πρόγραμμα αναζήτησης λαμπαδηδρόμων δίνει την ευκαιρία σε 150 ανθρώπους, απ΄όλον τον κόσμο, να πάρουν μέρος σε αυτό το μοναδικό γεγονός.

i-coca-cola-einai-o-palaioteros-synexis-xorigos-twn-olympiakwn-agwnwn-atlanta-1996.jpg

Ατλάντα 1996: Καλωσήρθατε στην πόλη μας!

Είμαστε στο σπίτι μας και έτσι μεταφέρουμε τη διασκέδαση στο κέντρο της πόλης. Το,έκτασης 12 εκταρίων, «Coca-Cola Olympic City» θεματικό μας πάρκο, φιλοξενεί περίπου 20 διαφορετικές εκδηλώσεις. Περιλαμβάνει μέχρι και μεγάλο, ανοιχτό αμφιθέατρο για ζωντανές εκδηλώσεις και συναυλίες.

i-coca-cola-einai-o-palaioteros-synexis-xorigos-twn-olympiakwn-agwnwn-bejing-2008.jpg

Πεκίνο 2008: Συλλεκτικά αλουμινένια κουτάκια.

Παρουσιάζουμε τη μεγαλύτερη σειρά αναμνηστικών συσκευασιών στην ιστορία μας.

Λονδίνο 2012: Η φλόγα των νέων.

Η καμπάνια μας «Future Flames» ρίχνει το φως της δημοσιότητας στην αφρόκρεμα των νέων Βρετανών. Αναζητήσαμε, σε όλη τη χώρα, και βρήκαμε 1300 από τους καλύτερους νέους της Βρετανίας για να κρατήσουν την Ολυμπιακή Φλόγα, στο πλαίσιο της λαμπαδηδρομίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, το 2012. Επίσης, συμβάλαμε, ώστε αυτοί οι Ολυμπιακοί αγώνες να θεωρηθούν οι πιο «πράσινοι» και με τη μικρότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων.

Ρίο 2016: Εκστρατεία #ThatsGold

Η  καμπάνια της Coca-Cola, για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, το 2016 μοιράστηκε τις «χρυσές» στιγμές, όχι μόνο των χρυσών ολυμπιονικών αλλά και  των «χρυσών» φίλων της μάρκας, σε όλον τον κόσμο, ανεβάζοντας τις ιστορίες τους, κάθε μέρα, κατά τη διάρκεια των αγώνων.