Η Coca-Cola εξελίσσει την επιχειρηματική της στρατηγική για να γίνει μια total beverage εταιρεία, δηλαδή μία εταιρεία που προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων, πέρα από τις γνωστές μάρκες που όλοι αγαπάμε. Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να σας δώσουμε το δικαίωμα της επιλογής του δροσιστικού εκείνου ποτού που χρειάζεστε, όποια στιγμή της ημέρας το επιθυμείτε, όποια και αν είναι ο τρόπος ζωής σας. Πλέον μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε αγαπημένα σας προϊόντα, με ή χωρίς ζάχαρη, με ή χωρίς ζάχαρη, σε εναλλακτικές συσκευασίες και σε ακόμη περισσότερα μεγέθη για να διαλέγετε εσείς την ποσότητα που θέλετε να καταναλώσετε.

«Η δημιουργία μίας γκάμας από «πελατοκεντρικές» μάρκες απαιτεί μία στροφή από αυτό που θέλει η εταιρεία σε αυτό που θέλει ο πελάτης», εξηγεί ο CEO της εταιρείας James Quincey αναφορικά με τη στρατηγική ανάπτυξης και το όραμα της Coca-Cola. «Πρέπει συνεχώς να αναρωτιόμαστε «Τι θέλουν, που πάνε», να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά, να προβλέπουμε τις τάσεις και να εξελίσσουμε τις συνταγές και τις γεύσεις μας. Αυτή τη στιγμή οι καταναλωτές αναζητούν πιο φυσικά προϊόντα, μερικές φορές χωρίς ζάχαρη, άλλες φορές με περισσότερα οφέλη για τους ίδιους».

Ο James Quincey τόνισε ότι αυτή η πολύπλευρη προσέγγισή στην κάλυψη των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων και αναγκών περιλαμβάνει τη μείωση της ζάχαρης και των θερμίδων σε πολλά προϊόντα αλλά και την παρουσίαση νέων επιλογών. Παράλληλα, οι διαφορετικές συσκευασίες που εισάγουμε, άλλες μεγαλύτερες, άλλες μικρότερες βοηθούν κάθε καταναλωτή να ελέγχει πιο εύκολα την ημερήσια ποσότητα ζάχαρης που θέλει να καταναλώνει. Βάζοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο σημαίνει ότι ξανασχεδιάζουμε τις συνταγές  κάποιων προϊόντων μας,  για να δούμε πώς μπορούμε να μειώσουμε περισσότερο τη ζάχαρη. Επίσης σημαίνει ότι επενδύουμε στη νέα γενιά γλυκαντικών χωρίς θερμίδες, με στόχο να προσφέρουμε ποτά με λίγη ή καθόλου ζάχαρη, διατηρώντας την ίδια απίθανη γεύση που αγαπούν οι καταναλωτές μας.

«Our Way Forward»

Η The Coca-Cola Company  ακολουθεί και υποστηρίζει  τις συστάσεις των πιο αναγνωρισμένων υγειονομικών αρχών, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), ως προς τον περιορισμό της ημερήσιας πρόσληψη ζάχαρης σε όχι περισσότερο από το 10% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων. «Ακούμε προσεκτικά και εργαζόμαστε με επίκεντρο τους πελάτες μας, ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε με υπευθυνότητα. Αν πορευτούμε προς την πορεία που θέλουν οι πελάτες μας να πάνε, τότε μόνο τα προϊόντα μας θα ευδοκιμούν και το σύστημά μας θα συνεχίσει να μεγαλώνει. Αυτός είναι το επόμενο βήμα για εμάς» ανέφερε επίσης ο James Quincey.

Στο πλαίσιο λοιπόν της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, «Our Way Forward», η οποία αποτελεί το όραμα της Coca‑Cola για το μέλλον, βάζουμε ως κεντρικό μέλημα τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με υπέροχη γεύση. Η Coca‑Cola στην Ελλάδα είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:

  1. Ήδη προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές Coca‑Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
  2. Από την παρουσίαση της Coca‑Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.
  3. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.
  4. Το 2017, ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca‑Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.

Θέλετε να μάθετε ακόμα περισσότερα για τη νέα στρατηγική της Coca-Cola; Διαβάστε εδώ για το όραμα της εταιρείας μας.