ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

02/07/2019


Η Coca-Cola είναι μία μάρκα με μεγάλη ιστορία, μία αγαπημένη μάρκα που, εδώ και 133 χρόνια στον κόσμο και 50 χρόνια στην Ελλάδα, βρίσκεται στις ζωές των ανθρώπων, στην καθημερινότητά τους, στο τραπέζι τους. Είμαστε μία παγκόσμια εταιρεία με σημεία αναφοράς σε περισσότερες από 200  τοπικές κοινωνίες σε όλον τον κόσμο.

Όλα αυτά τα χρόνια, λειτουργούμε με υπευθυνότητα και σεβασμό στον άνθρωπο. Με οδηγό μας την καινοτομία και την κοινωνική καινοτομία, αναζητούμε συνεχώς νέους δρόμους, όχι απλώς γιατί φτιάχνουμε αναψυκτικά αλλά γιατί χρειάζεται να κάνουμε τη διαφορά.

Με την καμπάνια #NeverSetlle, παρουσιάζουμε ένα μανιφέστο αρχών και δράσεων, Ξεκινάμε μία εκστρατεία παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές, με στόχο να κάνουμε τις ζωές των ανθρώπων καλύτερες.

Καθίσαμε λοιπόν και σκεφθήκαμε ποια είναι τα προβλήματα εκείνα που ανησυχούν περισσότερους ανθρώπους στον κόσμο και τα ομογενοποιήσαμε  για να δώσουμε λύσεις σε τρεις κρίσιμους τομείς.

Ο ένας από αυτούς είναι η πρόοδος και η ευημερία των ανθρώπων.

Οι άνθρωποι που εργάζονται για εμάς ζουν σε αυτές και εκεί έχουν τις οικογένειες τους. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι  για εμάς είναι το Α και το Ω και ξεκινάμε πρώτα από τις δικές τους ανάγκες, ώστε να καταφέρουμε να κάνουμε τη διαφορά.

Αναρωτηθήκαμε λοιπόν πώς μπορούμε να βοηθήσουμε εκείνους και εκείνες που αγωνίζονται καθημερινά να έχουν περισσότερες ευκαιρίες να τα καταφέρουν να αναδείξουν τις δυνατότητές τους και να προοδεύσουν και ειδικότερα τους νέους ανθρώπους και τις γυναίκες;

Πώς μπορούμε να υπερπηδήσουμε όλα εκείνα που τους εμποδίζουν να προχωρήσουν. Για ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Πιστεύουμε στην Ελλάδα και στους ανθρώπους της!

Η Ελλάδα είναι η χώρα με τα μεγαλύτερα επίπεδα ανεργίας στην Ευρώπη*. Οι άνθρωποι που βρίσκονται στην ανεργία στην Ελλάδα είναι περίπου 880.000**.

Το ποσοστό ανεργίας στους άνδρες διαμορφώθηκε στο 14,5%, ενώ στις γυναίκες παραμένει σε υψηλά επίπεδα, στο 23,6%, που σημαίνει ότι η ανεργία μειώνεται περισσότερο στους άνδρες παρά στις γυναίκες*.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Εργασίας της Γ.Σ.Ε.Ε**, η ουσιαστική μείωση της ανεργίας είναι εξαιρετικά αργή και θα χρειαστεί πολλά χρόνια για να επιστρέψει σε φυσιολογικά επίπεδα, δηλαδή κάτω του 10%.

Αυτό δεν είναι το μέλλον που θέλουμε για τις Ελληνίδες!

Πρόγραμμα «Counting Stars»

Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα συνεργαστήκαμε με τη ΜΚΟ MeXoXo και υλοποιούμε το πρόγραμμα «Counting Stars».

Μέχρι σήμερα, έχουμε υποστηρίξει, την περίοδο 2017-2018 περισσότερες από 3,020  γυναίκες, σε 6 πόλεις, σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Η MeXOXO είναι μία μη κυβερνητική οργάνωση που ενισχύει τη γυναικεία επιχειρηματικότητας, εκπαιδεύοντας γυναίκες σε χρήσιμες επιχειρηματικές δεξιότητες και προσφέροντας mentoring και coaching.

Ο στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι διπλός. Αφενός η υποστήριξη των γυναικών στη δημιουργία της δικής τους, νεοφυούς (start-up) επιχείρησης και αφετέρου, η σταθερή στήριξη των γυναικών στην Ελλάδα, ώστε να αναπτύξουν τις δεξιότητες που θα τις βοηθήσουν έμπρακτα στην αναζήτηση εργασίας, στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και στην αξιοποίηση ευκαιριών για το μέλλον που ονειρεύονται.

Σε μόλις δύο χρόνια, το πρόγραμμά μας είχε απήχηση σε 28,671 γυναίκες μέσα από κοινωνικά δίκτυα, προσωπικές προσκλήσεις και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Παράλληλα, περισσότερες από 600 γυναίκες συμμετείχαν στα workshops μας, ενώ 300 γυναίκες ολοκλήρωσαν face2face συνεδρίες. Συνεχίζουμε τη συνεργασία μας στην Ελλάδα με τη ΜΚΟ MeXoXo και το πρόγραμμα «Counting Stars», με στόχο, μέχρι το 2020, να ενδυναμώσουμε 5000 γυναίκες σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας έτσι 4 ακόμη γυναίκες με έμμεσο τρόπο για κάθε μία που βοηθάμε.

Ο στόχος μας είναι, μέχρι το 2020, να ενδυναμώσουμε 5000 γυναίκες σε όλη την Ελλάδα, ενώ υπολογίσαμε ότι για κάθε γυναίκα που βοηθάμε άμεσα, στηρίζουμε 4 ακόμη γυναίκες με έμμεσο τρόπο.

Η Ελπίδα-Ανασταστία Κόκκοτα, ιδρύτρια της MeXoXo δήλωσε: «Από τα Πομακοχώρια της Ξάνθης, τα νοτιότερα χωριά της Κρήτης, μέχρι τα πιο απόμερα, ορεινά χωριά της Ευρυτανίας ή τα πιο τουριστικά μέρη της Σίφνου, αλλά και τις πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Πάτρας, συνεργαστήκαμε με τοπικούς συλλόγους, ενώσεις γυναικών, συνεταιρισμούς και δήμους και ποτέ δεν ήταν αρκετό…Γι’ αυτό θα πάμε και θα ξαναπάμε, όσες φορές χρειαστεί, όπου μας ζητούν, όπου μας χρειάζονται.»

Η δουλειά που έχουμε κάνει είναι σημαντική, αλλά δεν έχουμε ακόμη ολοκληρώσει το έργο μας. #NEVERSETTLE

*Еurostat, Μάρτιος 2019

**Ετήσια Έκθεση για την ελληνική οικονομία-ΙΝΕ/ΓΣΕΕ 2019